Bir Hâdis-i Şerif

Yayınlandı: Ekim 1, 2006 efendim tarafından HADİS-İ ŞERİFLER içinde

Hz. Muaz (ra) rivayet ediyor: “Resûlullah (sas)
elimden tuttu ve: ‘Muaz! Vallahi seni Allah rızası için gerçekten seviyorum.”
buyurdu. Sonra sözüne şöyle devam etti: “Muaz! Her namazdan sonra şu duayı
mutlaka okumanı tavsiye ediyorum: Allahümme einnî alâ zikrike ve şükrike ve
hüsni ibadetik: Allahım! Seni anıp zikretmek, nimetine şükretmek, Sana layık
ibadet etmek için bana yardım eyle!..”
(Ebu Davud, Vitir 26. Nesaî, Sehv 60)

Bir Cevap Yazın

